Pe YEO găsești Using Behavioral Science in Marketing: de la Nancy Harhut, în categoria Business & Economics.
Indiferent de nevoile tale, Using Behavioral Science in Marketing: Drive Customer Action and Loyalty by Prompting Instinctive Responses - Nancy Harhut din categoria Business & Economics îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 331.93 Lei
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Using Behavioral Science in Marketing: de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
libris.ro
Actualizat in 18/09/2025
220.44 Lei
libris.ro
Actualizat in 18/09/2025
331.93 Lei
libris.ro
Actualizat in 18/09/2025
195.25 Lei
elefant.ro
Actualizat in 17/09/2025
252.99 Lei
elefant.ro
Actualizat in 17/09/2025
216.99 Lei
libris.ro
Actualizat in 18/09/2025
331.93 Lei