Materialul clarifica o serie de aspecte despre aceasta activitate nou aparuta si totodata vine in sprijinul cadrelor didactice cu o multime de exemple care sa faca desfasurarea acesteia la clasa mult mai usoara.
Astfel toate cele trei mari tipuri de activitati de invatare respectiv Activitatile pe domenii experientiale Activitatile didactice liber-alese si Activitatile de dezvoltare personala vor urmari atingerea unor obiective de referinta care desi aparent vizeaza competentele academice urmaresc si dezvoltarea fizica socio-emotionala a limbajului si a capacitatilor de invatare ale copilului..
Abordarea curriculumului din perspectiva dezvoltarii globale vizeaza cuprinderea tuturor aspectelor importante ale dezvoltarii complete a copilului in acord cu particularitatile sale de varsta si iniduale.
Noul curriculum pentru invatamantul prescolar promoveaza conceptul de dezvoltare globala a copilului considerat a fi central in perioada copilariei timpurii.
Materialul clarifica o serie de aspecte despre aceasta activitate nou aparuta si totodata vine in sprijinul cadrelor didactice cu o multime de exemple care sa faca desfasurarea acesteia la clasa mult mai usoara