Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes. “ - Dan Stefan .
Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati – si sa actionati imediat.“ - Tom Peters „O carte pe care o citesc toti angajatii Autonom, pe care o recomandam cu drag celor care isi pretuiesc clientii si doresc sa livreze servicii peste asteptari.
Schlesinger, „Cartea anului… modul in care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici.
Leonard A.
Este o adevarata bijuterie!“ - Prof. „Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor.
Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in Clienti pe viata.
Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea, dar si viitorul. Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la Clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza.
Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru primesc.
Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes