Comunica, Influenteaza, Convinge vorbeste despre instrumentele si principiile folosite in orice proces de persuasiune, influentare, comunicare, convingere, vanzare, seductie, marketing si orientare catre client.
Cartea inglobeaza o serie de ocupatii: - vanzari - negociere - networking - public speaking - management si delegare - marketing si advertising - scriere comerciala si beletristica - consultanta si coaching - parentalitate si educatie Ce poate face pentru tine acest sistem! - te poate ajuta sa citesti dintr-o privire limbajul nonverbal al celorlalti - ti poti da seama cand te afli intr-o relatie sanatoasa sau nu - iti poti selecta pe baze stiintifice clientii, furnizorii si viitorii colegi - poti construi strategic, cu orizont de 2-3 ani, relatii de parteneriat - stii cum sa iti autoevaluezi progresul ca lider si bun negociator - stii sa te pregatesti pentru intalniri cu mize mari - stii clar cum se fac prezentarile argumentate si convingatoare - intelegi ce intrebari isi pune interlocutorul si poti raspunde la acele intrebari - stii sa rezolvi elegant obiectii si sa comunici cu scepticii in mod elegant - intelegi notiunea de manipulare si stii cum sa te feresti - iti construiesti propriile criterii de influentare ca sa te mentii in zona etica - inveti sa comunici cu tine insuti, sa te motivezi si sa iti gestionezi bine energia ca sa poti apoi face acelasi lucru pentru ceilalti..
Esenta persuasiunii este sa faci tot posibilul sa creezi un context comun cu cel din fata ta, astfel incat fiecare dintre voi sa ajunga la rezultatul dorit.
Folosesc cu maiestrie arta de a pune intrebari astfel incat sa identifice rapid care sunt nevoile de baza si sa livreze ceea ce interlocutorii au realmente nevoie.
Liderii stiu sa foloseasca persuasiunea pentru a-si ghida interlocutorii, astfel incat acestia sa ajunga singuri la propriile concluzii.
Mesajul principal al autorului este acela ca un om care face persuasiune face acest lucru pentru a crea parteneriate pe termen lung, nu pentru a inchide o negociere.
Comunica, Influenteaza, Convinge vorbeste despre instrumentele si principiile folosite in orice proces de persuasiune, influentare, comunicare, convingere, vanzare, seductie, marketing si orientare catre client