Customer Experience Management in the Caribbean. Concepts, Case Studies and Challenges, Hardback/***

Customer Experience Management in the Caribbean. Concepts, Case Studies and Challenges, Hardback/***

Detalii Customer Experience Management in the

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
658.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
CABI Publishing

Produs actualizat în urmă cu 7 ore
Descriere YEO:

Customer Experience Management in the - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Customer Experience Management in the de la CABI Publishing, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Customer Experience Management in the Caribbean. Concepts, Case Studies and Challenges, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 658.99 Lei

Caracteristicile produsului Customer Experience Management in the

  • Brand: CABI Publishing
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 01-04-2025 01:39:45

Comandă Customer Experience Management in the Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Customer Experience Management in the de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
In light of the shift from service and satisfaction to loyalty and retention, Customer Experience (CX) is vital, involving all interactions with a brand. Success demands planning, training, data use, tech adaptation. Caribbean context explored, discussing theories, cases, challenges, trends shaping CX\'s future impact. Publisher: CABI Publishing Number of pages: 160 Publication date: 2024 Dimensions: 179 x 253 x 18 Cover type: Hardback Editor(s): Anne P. (University of the West Indies, Jamaica) Crick

Customer Experience Management in the Caribbean. Concepts, Case Studies and Challenges, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca CABI Publishing