Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor.
Michael Gartenberg, director Gartner.
Steve Wozniak, co-fondator AppleCel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace.
Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and PracticeCititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple.
Sir Richard Branson, fondator Virgin GroupKawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma.
Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential.
Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.”Eu definesc sentimentul de Incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.” Guy KawasakiCartea lui Guy surprinde importanta faptului – si arta – de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic.
Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali.
Sentimentul de Incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook.
Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate.
Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane.
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor