Cumpara de la libris.ro

Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online - Maria Cristina Bularca, Florin Nechita, Claudiu Coman - Maria Cristina Bularca


Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online - Maria Cristina Bularca, Florin Nechita, Claudiu Coman
39.9 Lei

Disponibil

(05-07-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara interactiunea dintre studenti maria cristina bularca de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru interactiunea dintre studenti maria cristina bularca

Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii dintre acestea, studenti si potentiali studenti, intr-o era a digitalizarii comunicarii.
Din cuprins: &bull
Strategii de comunicare si promovare in mediul online &bull
Comunicarea si promovarea pe retelele sociale &bull
Avantajele si dezavantajele comunicarii si promovarii pe retelele sociale &bull
Analiza activitatii de promovare pe retelele sociale a universitatilor europene &bull
Particularitatile promovarii si comunicarii pe retelele sociale in timpul pandemiei de COVID-19 &bull
Descrierea universitatilor Puncte forte: &bull
Analiza activitatii universitatilor pe retelele de socializare &bull
Compararea numarului de postari a universitatilor pe diferite retele de socializare &bull
Analiza metodelor de promovare online a universitatilor &bull
Prezentarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor metode de promovare &bull
Recomandari pentru imbunatatirea promovarii online &bull
Referinte bibliografice.
Analiza efectuata vine in sprijinul potentialilor studenti si al studentilor in demersul acestora de a-si alege universitatea urmarind modul in care aceasta comunica online, dar si al universitatilor pentru imbunatatirea continua a promovarii online.
Lucrarea se incheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare si comunicare pe retelele sociale pentru universitati.
Pentru o analiza cat mai riguroasa a strategiilor de comunicare ale universitatilor, care a fost realizata luand in considerare diferentele si asemanarile dintre retelele sociale utilizate, au fost alese universitati de top din Europa, din afara Romaniei, dar si din Romania.
Astfel, universitatile au incercat sa gaseasca cea mai buna formula pentru a interactiona cu studentii si viitorii studenti prin retelele de socializare, formula care a fost analizata in prezenta lucrare.
Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii dintre acestea, studenti si potentiali studenti, intr-o era a digitalizarii comunicarii


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse