Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc

Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc

Detalii Marketing hotelier - Ioana Simona

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
31.2 Lei
Categorie (vânzător)
Marketing si Comert
Marca
Pro Universitaria

Produs actualizat în urmă cu 3 ore
Descriere YEO:

Marketing hotelier - Ioana Simona - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Marketing hotelier - Ioana Simona de la Pro Universitaria, în categoria Marketing si Comert.

Indiferent de nevoile tale, Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 31.2 Lei

Caracteristicile produsului Marketing hotelier - Ioana Simona

  • Brand: Pro Universitaria
  • Categoria: Marketing si Comert
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 22-11-2024 01:37:17

Comandă Marketing hotelier - Ioana Simona Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing hotelier - Ioana Simona de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti profesionistii in marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi Cum calatoresc turistii Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor Cum se creeaza valoare pentru turist Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice Cum se reflecta aceasta valoare inainte in timpul si dupa o calatorie Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie precum si de a creste numarul de comentarii pozitive numarul de rezervari si in cele din urma veniturile generale.

Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pro Universitaria