Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul.
Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie precum si de a creste numarul de comentarii pozitive numarul de rezervari si in cele din urma veniturile generale..
In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti profesionistii in Marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi Cum calatoresc turistii Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor Cum se creeaza valoare pentru turist Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice Cum se reflecta aceasta valoare inainte in timpul si dupa o calatorie Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari.
In ultimii ani consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului.
Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de Marketing de succes.
Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul