Marketing hotelier.
Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale..
In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in Marketing hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: &bull
Cum calatoresc turistii? &bull
Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? &bull
Cum se creeaza valoare pentru turist? &bull
Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice? &bull
Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie? Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari.
In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului.
Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de Marketing de succes.
Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul.
Fii oaspetele hotelului tau.
Marketing hotelier