Descriere YEO:
Pe YEO găsești Marketing hotelier - Ioana Simona de la Ioana Simona Ivasciuc, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Marketing hotelier - Ioana Simona Ivasciuc din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 39 Lei
Caracteristicile produsului Marketing hotelier - Ioana Simona
- Brand: Ioana Simona Ivasciuc
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-11-2024 01:37:06
Comandă Marketing hotelier - Ioana Simona Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Marketing hotelier - Ioana Simona de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Marketing hotelier. Fii oaspetele hotelului tau. Harta experientelor unui turist vazuta prin ochii unui manager Harta experientelor de calatorie este o poveste vizuala despre modul in care oaspetii interactioneaza cu hotelul. Ascultarea vocii acestora pe parcursul intregii calatorii este o necesitate in construirea unei strategii de marketing de succes. In ultimii ani, consumatorii au schimbat modul in care fac achizitii, distantandu-se de calatoria traditionala a cumparatorului. In dorinta de a gasi noi modalitati de a atrage clienti, profesionistii in marketing
hotelier cauta acum raspunsuri la cateva intrebari importante cum ar fi: • Cum calatoresc turistii? • Cum interactioneaza cu unitatea de cazare pe parcursul calatoriei lor? • Cum se creeaza valoare pentru turist? • Cum se produce o experienta memorabila in timpul calatoriei turistice? • Cum se reflecta aceasta valoare inainte, in timpul si dupa o calatorie? Aceasta carte isi propune sa ofere un sprijin managementului unui hotel in gasirea de raspunsuri la aceste intrebari. Construirea hartii experientelor oaspetilor ofera ocazia de a influenta pozitiv experienta lor de calatorie, precum si de a creste numarul de comentarii pozitive, numarul de rezervari si, in cele din urma, veniturile generale.