Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence , un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască.
Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original și imediat aplicabil..
Acum a comis-o din nou, arătându-ne puterea momentului care precedă o tentativă de persuadare.
Nicio altă cercetare psihologică realizată până acum nu a fost folosită mai frecvent și cu mai mult succes decât cercetările lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influență.
Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o Pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.
Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune , Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori.
Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.
Persuasiunea optimă se obține printr-o Pre-suasiune optimă.
Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence , un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască