Cumpara de la librariasophia.ro

Pre-suasiune - Publica


Pre-suasiune
65 Lei

Disponibil

(03-07-2024)
Cumpara de la librariasophia.ro

Produs vandut de librariasophia.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara pre-suasiune publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru pre-suasiune publica

Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască.
Adam Grant, autorul cărților Originalii și A da și a lua.
Nu vei mai privi niciodată persuasiunea la fel.
Amy Cuddy, autoarea cărții Prezență O lectură extrem de fascinantă despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem într-un moment anume, ci modul în care pregătim terenul în prealabil.
O voi recomanda ani și ani la rând.
Thaler, coautor al cărții Nudge și autorul cărții Comportament inadecvat Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o altă carte nemuritoare și indispensabilă despre psihologia influenței.
Richard H.
Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original și imediat aplicabil.
Acum a comis-o din nou, arătându-ne puterea momentului care precedă o tentativă de persuadare.
Nicio altă cercetare psihologică realizată până acum nu a fost folosită mai frecvent și cu mai mult succes decât cercetările lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influență.
Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o Pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.
Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori.
Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.
Persuasiunea optimă se obține printr-o Pre-suasiune optimă.
Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse