Descriere YEO:
Pe YEO găsești Profesorul eficient. Programul Gordon pentru de la Trei, în categoria Media > Books > Print Books.
Indiferent de nevoile tale, Profesorul eficient. Programul Gordon pentru îmbunătăţirea relaţiei cu elevii, de Noel Burch, Thomas Gordon DPPSL din categoria Media > Books > Print Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 45 Lei
- Brand: Trei
- Categoria: Media > Books > Print Books
- Magazin: publisol.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Profesorul eficient. Programul Gordon pentru Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Profesorul eficient. Programul Gordon pentru de la publisol.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Prin ce se deosebește o lecţie izbutită de o oră nereușită? Dar un profesor motivat de un dascăl plafonat? Dincolo de materia predată sau de calitatea elevilor, diferenţa provine în primul rând din calitatea
relaţiilor interpersonale, susţine
Thomas Gordon, creatorul unei celebre metode
pentru „eficientizarea" profesorilor. Plecând de la cazuri concrete, autorii oferă instrumentele necesare
pentru î
mbunătăţ
irea aptitudinilor de comunicare ?i de aplanare a conflictelor iscate în clasă. De peste patru decenii, metoda
Gordon demonstrează că dascălii pot evita mesajele devalorizante, că pot lua decizii care să-i motiveze pe toţi
elevii și că sunt în stare să treacă peste capcanele autoritarismului și permisivităţii excesive. THOMAS GORDON (1918–2002), psiholog american, este creatorul unor metode larg răspândite de „eficientizare" a părinţilor, profesorilor ?i liderilor. A fost nominalizat de trei ori la Premiul Nobel
pentru Pace ?i a fondat centrul
Gordon Training International (GTI). NOEL BURCH, fost trainer la GTI, este creatorul „modelului în patru pa?i de învăţare a noilor competenţe". Cuprins ------------------------- 1 RELAŢIA ÎNVĂŢĂTOR-ÎNVĂŢĂCEL: VERIGA LIPSĂ Ce este crucial în
relaţia profesor-elev Aptitudini testate, nu abstracţii vagi Aptitudini care îi ajută pe elevi să se dezvolte O alternativă la jocul „halei-hop" O singură filosofie pentru
elevii de toate vârstele şi de toate felurile Ce se poate face în legătură cu omniprezenta problemă disciplinară Cum să rezolvăm controversa autoritar-permisiv 2 UN MODEL DE RELAŢII EFICIENTE PROFESOR-ELEV Mituri, aşteptări şi jocul de rol Ce înseamnă o
relaţie bună profesor-elev? O modalitate de a privi relaţia profesor-elev Profesori intoleranţi şi profesori toleranţi: o diferenţă crucială Graniţa mobilă din schimbătoarea Fereastră Comportamentală Cum să înţelegem schimbările interioare (ale profesorului) Cum să înţelegem diferite sentimente faţă de diverşii elevi Cum să înţelegem inţuenţa mediului sau a situaţiei Ajută la ceva toleranţa mimată? Cui i se atribuie problema? De ce este atât de importantă „atribuţia" problemei De ce este importantă Zona fără probleme 3 CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CÂND ELEVII AU PROBLEME De ce nu reuşesc profesorii să ajute la rezolvarea problemelor elevilor Limbajul de neacceptare: cele Douăsprezece Obstacole din calea comunicării De ce limbajul acceptării este atât de
eficient Metode constructive de a-i ajuta pe
elevii cu probleme Ce înseamnă de fapt comunicarea Cum să învăţăm să ascultăm activ Ce este necesar pentru o Ascultare Activă
eficientă „De ce să consiliez elevii? Sunt doar un profesor!" Două tipuri de comunicare verbală şi efectele lor asupra elevilor: o trecere în revistă Cele Douăsprezece Obstacole în calea comunicării Catalizatorii comunicării 4 MULTIPLELE UTILIZĂRI ALE ASCULTĂRII ACTIVE Cum să promovezi discuţii eficiente centrate pe conţinut Cum să foloseşti Ascultarea Activă pentru a face faţă rezistenţei elevului Cum să foloseşti Ascultarea Activă pentru a-i ajuta pe elevii dependenţi Cum se poate profita de grupurile de discuţii centrate pe elev Cum ajută Ascultarea Activă în şedinţele cu părinţii Ce pot realiza şedinţele în trei Rezumat 5 CE POT FACE PROFESORII ATUNCI CÂND ELEVII LE CREEAZĂ PROBLEME Cum pot fi rezolvate problemele atribuite profesorilor Unde duc confruntările ineficiente De ce sunt ineficiente mesajele-soluţie De ce eşuează mesajele de dominare De ce eşuează mesajele indirecte Mesaje la persoana a II-a versus mesaje la persoana I De ce sunt deficitare mesajele la persoana a II-a De ce sunt mai eficiente mesajele la persoana I Cum să formulezi un mesaj la persoana I Cum să schimbi registrul după emiterea unui mesaj la persoana I În ce fel profesorii îşi pot crea singuri probleme Trimiterea de mesaje la persoana I poate fi riscantă Ce se poate realiza cu ajutorul mesajelor la persoana I 6 CUM SĂ SCHIMBI ATMOSF