The Digital-First Customer Experience | Joe Wheeler

The Digital-First Customer Experience | Joe Wheeler

Detalii The Digital-First Customer Experience |

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
176 Lei
Categorie (vânzător)
Carte straina
Marca
Kogan Page

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

The Digital-First Customer Experience | - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești The Digital-First Customer Experience | de la Kogan Page, în categoria Carte straina.

Indiferent de nevoile tale, The Digital-First Customer Experience | Joe Wheeler din categoria Carte straina îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului The Digital-First Customer Experience |

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 176 Lei

Caracteristicile produsului The Digital-First Customer Experience |

  • Brand: Kogan Page
  • Categoria: Carte straina
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 11-11-2024 01:46:56

Comandă The Digital-First Customer Experience | Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Digital-First Customer Experience | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
The definitive guide to designing digital-first experiences customers love.In his third book on the topic of customer experience, bestselling author and consultant Joe Wheeler tackles the challenges many organizations are facing as they attempt to design compelling experiences in a digital-first world. It features case studies of leading brands including Lemonade, Spotify, CEMEX, VMware, Starbucks, NIKE and Amazon.Part One introduces the new "3 Cs", key trends associated with technology convergence, competition and culture change in a post-pandemic world. Part Two takes a deep dive into seven design strategies, from designing emotional peaks across channels to empowering customers through immersive experiences that merge physical and digital assets. Part Three provides a playbook for how to design digital-first experiences, including how to solve the right problems, develop a measurable business case, design digital-first experiences customers love and execute the new design at scale.

The Digital-First Customer Experience | Joe Wheeler - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Kogan Page