The New Customer Experience Management. Why and How the Companies of the Future Address Their Customers\' Needs Proactively, Paperback/Ivaylo Yorgov

The New Customer Experience Management. Why and How the Companies of the Future Address Their Customers\' Needs Proactively, Paperback/Ivaylo Yorgov

Detalii The New Customer Experience Management.

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
256.99 Lei 257.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Taylor & Francis Ltd

Produs actualizat în urmă cu 16 zile
Descriere YEO:

The New Customer Experience Management. - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The New Customer Experience Management. de la Taylor & Francis Ltd, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The New Customer Experience Management. Why and How the Companies of the Future Address Their Customers\' Needs Proactively, Paperback/Ivaylo Yorgov din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 256.99 Lei

Caracteristicile produsului The New Customer Experience Management.

  • Brand: Taylor & Francis Ltd
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă The New Customer Experience Management. Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The New Customer Experience Management. de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
A comprehensive guide to a burgeoning field, this book shows how to design and implement a future-proof post-sales service program focused on proactively addressing customers\' needs in a personalized way. Publisher: Taylor & Francis Ltd Author(s): Ivaylo Yorgov Illustration(s): 2 Line drawings, black and white; 2 Halftones, black and white; 4 Illustrations, black and white Number of pages: 136 Publication date: 2022 Dimensions: 152 x 228 x 13 Cover type: Paperback / softback

The New Customer Experience Management. Why and How the Companies of the Future Address Their Customers\' Needs Proactively, Paperback/Ivaylo Yorgov - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Taylor & Francis Ltd