CX Trinity: Customers, Content, and Context: Musings and Observations on the Evolving Customer Experience, Paperback/Alan J. Porter

CX Trinity: Customers, Content, and Context: Musings and Observations on the Evolving Customer Experience, Paperback/Alan J. Porter

Detalii CX Trinity: Customers, Content, and

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
164 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
XML Press

Produs actualizat în urmă cu 3 ani
Descriere YEO:

CX Trinity: Customers, Content, and - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești CX Trinity: Customers, Content, and de la XML Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, CX Trinity: Customers, Content, and Context: Musings and Observations on the Evolving Customer Experience, Paperback/Alan J. Porter din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 164 Lei

Caracteristicile produsului CX Trinity: Customers, Content, and

  • Brand: XML Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 22-08-2021 22:06:30

Comandă CX Trinity: Customers, Content, and Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda CX Trinity: Customers, Content, and de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
CX Trinity explores three key facets of customer experience (CX): how we talk to customers, the content we provide to them, and the contexts in which they consume our content. Any good customer experience is driven by a combination of three critical elements: Meeting the customer \'s needs Delivering the right content to help the customer Understanding the context of where, when, and how the customer i

CX Trinity: Customers, Content, and Context: Musings and Observations on the Evolving Customer Experience, Paperback/Alan J. Porter - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca XML Press